Skip to content
Flexibel salesforce

Binnenkort: a brand new CPM’s whitepaper

‘Unlocking the Commerce of Convenience’
Inzicht in nieuwe trends en kansen voor merken in de convenience markt.

Intro

'Unlocking the Commerce of Convenience' zal zich richten op het onbenutte potentieel van de post-pandemische convenience markt.

Het rapport belicht unieke marktinzichten vanuit Omnicom. We laten zien hoe investeringen in een flexibele sales force de beste ROI kunnen opleveren voor jou als merk - keer op keer.

Overdacht leiderschap

De whitepaper bevat data van Axis, CPM en *shopt. Dit trio van Omnicom oplossingen helpt bij het verhogen van de ROI voor merken én retailers. Door de oplossingen te combineren kunnen retailers worden begrepen en benaderd aan de hand van ongeëvenaarde data.

Naast het hoofdrapport zal de whitepaper drie casestudies bevatten die de nuances van een flexibele salesforce laten zien. Trends en uitdagingen binnen de convenience sector worden geïdentificeerd voor zowel merken als retailers.

Drie kernpunten

Binnen de whitepaper 'Unlocking the Commerce of Convenience' zullen de volgende drie kernpunten aan bod komen:

  1. Groei binnen het convenience kanaal
  2. Veranderingen in de markt als antwoord op de pandemie en de potentiële kansen die hierbij komen kijken voor merken en retailers
  3. Het belang voor merken om retailers op nummer één te zetten om succes te behalen binnen dit kanaal

Geïnteresseerd?

Zorg ervoor dat je deze whitepaper niet mist! Neem contact met ons op, dan geven wij een seintje zodra de paper klaarstaat.

Ga het gesprek aan

Hoe kunnen we jou inspireren? We denken graag met je mee