Skip to content
Experiential & Sampling

Voor de connectie tussen merk en mens

Binnen de event- en experience afdeling van CPM, Hyphen, geloven wij in de kracht van face-to-face verbindingen. Alles wat wij doen, doen we om mensen (B2B, B2C of B2E) op een authentieke en gedenkwaardige manier met merken te verbinden. Wanneer je een persoonlijke ervaring hebt met een merk, is de kans op een connectie met dat merk 90% groter. Bij Hyphen zetten wij deze ervaringen om in verbindingen.

Als onderdeel van CPM werkt Hyphen samen met partners om lokale oplossingen te bieden. Deze oplossingen worden ondersteund door strategische inzichten, marketing technieken en goed scorende sales teams.

Live events, experiential & retail experience

Van conferenties en PR-lanceringen tot festivals, roadshows en pop-up shops: wij maken van iedere ervaring een connectie.

Actieve verkoop & sampling

Onze ervaren, resultaatgerichte ambassadeurs zijn getraind om producten op de juiste wijze aan de klant te presenteren en verkopen.

Digital & hybrid experiences

We creëren betekenisvolle en gedenkwaardige ervaringen via een digitale, virtuele of hybride aanpak. 

The CPM Group of Companies

We stellen je graag voor aan de bedrijven in onze CPM Group of Companies
Leuk als je contact opneemt

We denken graag met je mee!