/Compelling%20(Support)/Full%20image/CPM_EMOTIONAL_SUPPORT_Compelling_BW_RGB_WEB_LARGE_CROPPED.jpg)
Onze services
Customer experience
CPM biedt op maat gemaakte oplossingen om engagement te creëren, in elke fase van de customer journey. Met een gepersonaliseerde en consistente customer experience zijn wij aanwezig op ieder touchpoint.
De optimale ervaring
Wij zijn continu op zoek naar innovatie in customer experience. Door de kracht van digitale mogelijkheden en menselijk contact te combineren, leveren wij getrainde, klantgerichte teams. Het resultaat? Een optimale ervaring die terugkerende klanten in ware brand ambassadors verandert (lees: van contact center naar experience hub).
Onze volledig getrainde ambassadeurs bieden een omnichannel klantenservice via zowel traditionele als digitale kanalen, waardoor duurzame connecties ontstaan.
De multilingual specialisten van CPM bieden internationaal ondersteuning in klantenservice in meer dan 26 talen.
Onze technische teams zijn er op het moment dat jouw klant deskundige en professionele service nodig heeft.
Klantenservice uitbesteden
Onze hooggekwalificeerde teams staan klaar om betekenisvolle gesprekken met jouw klanten te voeren. Door gebruik te maken van de communicatievoorkeur van de klant, of dat nu traditioneel of digitaal is, zullen zij de tevredenheid verhogen en merkloyaliteit genereren. De bekroonde outsourcingsmogelijkheden van CPM omvatten klantenservice, multilingual customer support en e-commerce support tot technische ondersteuning, orderbeheer, verkoopondersteuning en relatiebeheer.
/Bespoke%20(secondary)/Full%20Image/CPM_PHYSICAL_SECONDARY_Bespoke_Black%26White_WEB_LARGE.jpg)

Multilingual klantenservice
Onze mensen spreken jouw taal, perfect. In totaal spreken wij namelijk 45 wereldtalen. Al onze klantenservice specialisten opereren vanuit hun moedertaal, zodat zij bij iedere opdracht een superieure service aan jouw klanten kunnen bieden. Met een taaldekking die EMEA, Amerika en Azië-Pacific omvat, kan CPM een wereldwijd bereik bieden. We matchen onze mensen met jouw wensen en creëren zo de perfecte service.


Technische ondersteuning
Van een 'goede klantenservice' wordt vandaag de dag meer verwacht dan alleen de telefoon aannemen. Met onze professionele technische ondersteuning maken wij het verschil. Deze service wordt geleverd met een focus op klantgerichtheid. CPM biedt eerstelijns service gerichte ondersteuning en tweedelijns technische ondersteuning in meer dan 26 talen. Naast telefoon en e-mail zijn onze specialisten getraind in het communiceren via social media, live chats en video. Hiermee stellen wij jou in staat om jouw klanten een zeer klantgerichte technische ondersteuning aan te bieden.
/Irrepressible%20(support)/Full%20Image/CPM_EMOTIONAL_SUPPORT_Irrepressible_BW_RGB_WEB_LARGE.jpg)

You're in good company


_logo.svg.png)














-1.png)


.png)

.png)
De CPM Group



/Inclusive%20(support)/Full%20Image/CPM_CULTURAL_SUPPORT_Inclusive_BW_RGB_WEB_LARGE.jpg)