
Case study
Nederlandse Loterij
CPM als flexibele fieldmarketing partner van de Nederlandse Loterij.
Introductie
Of het nu gaat om het ad-hoc vervangen van POS-materialen of het systematisch controleren van gedragscodes, onze flexibele buitendienst teams maken het steeds weer mogelijk. Door strategisch mee te denken en het soepel inspringen op last-minute wijzigingen, is CPM Benelux dé partner van de Nederlandse Loterij voor alle fieldmarketing activiteiten geworden.
Onze aanpak
De Nederlandse Loterij bestaat uit een groot aantal merken, onder andere Lotto, Staatsloterij, Krasloten & Toto. Om voor ieder merk de perfecte zichtbaarheid te creëren, is het van belang dat de verkooppunten duidelijk instructies ontvangen. Onze flexibele sales teams bieden strategische en ad hoc ondersteuning voor alle merken!
Het resultaat
Door korte lijnen en transparante communicatie weten we elk project met een succesvol resultaat af te ronden. Onze flexibele teams zijn getraind in het opvangen van last-minute aanvragen en ad-hoc wijzigen. We schakelen snel tussen de klant, onze mensen in het veld én de verkooppunten. Dit leidt tot een vertrouwd partnership waarbij ieder project weer een mooie, nieuwe uitdaging is.
De conclusie
- Meer zichtbaarheid en meer sales dankzij het uitbesteden van sales teams
- De beste ROI – en dat voor ieder merk van de Nederlandse Loterij
- Sales rondes van hoge kwaliteit dankzij transparante communicatie

/Inclusive%20(support)/Full%20Image/CPM_CULTURAL_SUPPORT_Inclusive_BW_RGB_WEB_LARGE.jpg)