
Case study
CHEP
Continue verbetering van de distributiestroom dankzij efficiënte audits.
Introductie
CHEP levert wereldwijd supply chain oplossingen in meer dan 60 landen. Met zo’n 300 miljoen pallets en containers dragen zij bij aan de customer journey van grote A-merken als Unilever, Coca Cola en Spadel. In CPM hebben zij een partner gevonden in het localiseren en auditen van hun assests (onder andere pallets).
Onze aanpak
Het CHEP team gaat vanuit CPM langs diverse locaties om audits uit te voeren en zo de distributiestroom in kaart te brengen. Er wordt een uitgebreide kennis check gedaan om ervoor te zorgen dat er op iedere locatie wordt voldaan aan het CHEP-beleid. Door de status van de pallets realtime bij te houden, wordt het werk op de meest efficiënte manier uitgevoerd.
Het resultaat
Dit resulteert in een continue verbetering van de distributie- en retourstroom van CHEP. De tijdsbesparing die hieruit gehaald wordt, zorgt ervoor dat de lege pallets binnen no time teruggeleverd worden aan CHEP. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door een goed getraind team dat de juiste handvatten aangereikt krijgt, waardoor wij een optimale service kunnen leveren.
De conclusie
- Een team dat het CHEP-beleid ademt
- Realtime monitoring van de status van de pallets
- Tijdsbesparing dankzij efficiënte auditing

/Inclusive%20(support)/Full%20Image/CPM_CULTURAL_SUPPORT_Inclusive_BW_RGB_WEB_LARGE.jpg)