-Sep-29-2022-10-34-55-39-AM.png)
We are CPM
We inspire and influence human behaviour
Introductie
Hoe onderhoud je relaties met klanten en zorg je tegelijkertijd voor nieuwe acquisitie? Belangrijke vragen waarmee Bosch Automotive bij ons aan het juiste adres kwam. Met als doel in iedere stap van de supply chain auto-onderdelen te verkopen, vindt Bosch in CPM een partner in de aanvulling van extra sales capaciteit.
Onze aanpak
Onze Bosch Automotive Rayonmanagers weten als geen ander de rol als buitendienst team te vervullen. Als allround Rayonmanagers zijn zij verantwoordelijk voor hun eigen klantrelaties binnen hun rayon. Ze weten vlekkeloos een nieuw product te introduceren, ondersteunen bij het uitvoeren van campagnes en zorgen voor de juiste invoering van het prijsbeleid. Door dit alles nauwkeuring te rapporteren in het CRM-systeem, weten wij dankzij deze data keer op keer een efficiëntieslag te slaan.
Het resultaat
Wij creëren echte Bosch ambassadeurs onder andere, door onze teams intern bij Bosch te trainen. Terwijl de ambassadeurs een uitgebreid ontwikkelingspad volgen binnen Bosch, kijken wij naar wat er beter kan op het gebied van fieldmarketing. Zo weten we slimmer en efficiënter aanwezig te zijn in het veld wat zich uit in meer zichtbaarheid en betere resultaten voor Bosch – in de gehele Benelux.
De conclusie
Deze aanpak resulteert in:
- Een efficiënt extern sales team, dankzij onze Benelux Fieldmarketing oplossing
- Waardevol onderhoud van huidige, en acquisitie van nieuwe relaties
- Een vlekkeloze productintroductie, keer op keer!

/Inclusive%20(support)/Full%20Image/CPM_CULTURAL_SUPPORT_Inclusive_BW_RGB_WEB_LARGE.jpg)