Introductie
De service die ASICS verleent bij het aanbieden van hun producten is een belangrijk onderdeel in hun bedrijfsvoering. ASICS kwam bij CPM met de vraag voor ondersteuning bij het Sell Out Staff programma. Binnen deze winkels draait het allemaal om het verhogen van sales, en laten wij hier nu net de expert in zijn!
Onze aanpak
De grote spreiding van ASICS winkels maakt dat wij dit project vanuit CPM internationaal kunnen uitrollen. In heel Europa staan onze ASICS ambassadeurs in diverse sportwinkels om de sales een grote boost te geven. Door het werven van getalenteerde mensen met een achtergrond in sport, weten deze ASICS specialisten precies hoe zij de consument het best kunnen adviseren. Dankzij uitgebreide trainingen en coaching worden zij continu up to date gehouden omtrent de nieuwste producten en ontwikkelingen in de markt.
Het resultaat
Door het verzamelen van data vanuit heel Europa en dit vast te leggen in een CRM systeem weten wij precies aan welke knoppen wij moeten draaien om de beste ROI te behalen. De rapportages met interessante data worden met de klant gedeeld zodat wij continu samen verbeteringen kunnen doorvoeren. Dankzij het flexibele en snelle schakelen tussen de CPM bureaus binnen Europa, ASICS en de ambassadeurs in de winkels wordt sales gemaximaliseerd en krijgt de consument een winkelervaring om nooit te vergeten.
De conclusie
Onze aanpak zorgt ervoor dat wij ASICS een internationale aanpak kunnen bieden met lokale begeleiding:
- Een uitgebreid trainingsprogramma voor zeer gemotiveerde sales teams
- Kennis en coaching waar ook het bestaande ASICS personeel op meelift
- Internationaal verhoogde sales dankzij data gerichte oplossingen

/Inclusive%20(support)/Full%20Image/CPM_CULTURAL_SUPPORT_Inclusive_BW_RGB_WEB_LARGE.jpg)