
CPM group brands
TPN


Sales can happen anywhere. So we’re everywhere.
We brengen inzichten en verbeelding samen om de verkoop keer op keer te stimuleren.
TPN is een creatief commercie bureau met één doel: 'Make the Buy Happen'. Dit doet TPN voor de grootste retailers, technologie bedrijven en FMCG merken ter wereld.
Alles is commercie
We zijn gespecialiseerd in alles wat met commercie te maken heeft. Hierbij kijken wij naar: de Shopper, Retail, Digital Commerce en Brands om ervaringen te creëren die een connectie teweeg brengen om zo verkoop te stimuleren en engagement te creëren.
Merken bouwen en sales
TPN is onderdeel van Omnicom, heeft negen kantoren in de VS en is al meer dan drie decennia bezig met het leveren van creativiteit en resultaten. Voor onze klanten zijn wij dé partner in het bouwen van merken en het stimuleren van verkoop door expertise te bieden in alles wat met commercie te maken heeft.
De TPN Methode
Dankzij de TPN methode kunnen wij continu onze strategieën en creativiteit verbeteren.
Shopper: We creëren engagement op elk cruciaal punt in de customer journey om resultaten te stimuleren en relaties met retailers te versterken.
Retailer: We ontwerpen en implementeren customer experiences die resultaten opleveren en merkloyaliteit stimuleren.
Digital Commerce: We ontwikkelen en voeren digitale strategieën uit, die de groei optimaliseren door omzetdoelstellingen te behalen, marges te beschermen en merken op te bouwen.
Brand: We zetten merk affiniteit om in engagement en aankoop.


Hoe kunnen we jou inspireren? We denken graag met je mee
The CPM Group of Companies

De beloningsapp die merken en zelfstandige ondernemers met elkaar verbindt. De meest kosten-efficiënte manier om je distributie uit te breiden!

Technologie, data en analyses, die ons helpen slimmere en onderbouwde beslissingen te nemen.
Merken en mensen met elkaar verbinden door het creëren van experiences en events - momenten om nooit te vergeten.

Creatieve reclame campagnes die een connectie teweeg brengen. Campagnes die leiden tot hogere sales en merkloyaliteit.