Skip to content

WIE IS AXIS?

AXIS is de Insights & Technology Consultancy afdeling van de CPM Group, een van 's werelds toonaangevende outsourcing-salesbureaus, en lid van de Omnicom group. We bouwen strategische samenwerkingen op met merken, retailers en andere sales- en marketingbureaus. Onze klanten zijn op zoek naar innovatieve manieren om de verkoopkansen van vandaag en morgen te ontdekken.

Onze mensen staan achter de magie van onze op maat gemaakte data-driven oplossingen. Wij zijn een team van analisten, ontwikkelaars en commerciële experts die inzichten en technologie gedreven oplossingen bieden in B2B-, B2C- en e-commerce-branches. We bouwen strategische partnerschappen op met internationaal erkende klanten over de hele wereld.

Benieuwd wat Axis voor jou kan betekenen? Boek direct een gesprek met één van onze experts.

values_02
INSIGHT & TECHNOLOGY SOLUTIONS
MEET OUR TEAM
Tim
Tim (3)
Tim (2)
Tim (3)-1
WE DELIVER VALUE & INNOVATION

WAT DOEN WE?

We zijn gepassioneerd door de rol die data, technologie en inzicht spelen in uw verkoopstrategie. We combineren de nieuwste gegevensbronnen en software om krachtige tools voor inzicht te creëren die de verkoopopbrengst, investeringen en planning van onze klanten optimaliseren, zowel offline als online. Onze oplossingen zijn toepasbaar in elke fase van het verkoopproces en de klantreis. Ons doel is om waarde en innovatie te leveren, gericht op winstgevende groei voor u en uw klanten/klanten.

  • Operationele effectiviteit optimaliseren
  • Verbeter resulten en sales
  • Transformeer uw data in zinvolle inzichten
  • Maximaliseer uw rendement op uw investering
AXIS wheel

DEPLOY

DEPLOY is onze gepatenteerde oplossing voor het optimaliseren van uw bezoeklijst en daaraan gekoppelde frequenties. Onze methodologie verslaat consequent de "we hebben het altijd zo gedaan" of standaard segmentatiebenadering, allemaal op een hyperlokaal niveau, gekoppeld aan uw commerciële doelstellingen. Uw field sales-middelen vormen een integraal onderdeel van de prestaties van elke winkel. We hanteren een one size fits one-benadering, omdat we geloven dat alle winkels hun eigen unieke groeipotentieel hebben.

Toepassing:

  • Frequentie bepaling van individuele winkels
  • Toewijzing van inzet (in uren) aan individuele winkels
  • Bepalen waar een promotie het beste kan worden uitgevoerd
deployyy

ALERT

ALERT is onze nauwkeurig gerichte oplossing voor verkoopkansen waarmee uw verkoopmedewerker snel voorraadproblemen en verkoopkansen kan identificeren en oplossen. Dit kan per item, per winkel en per dag worden gedaan. Daarnaast kan er door de klant gedefinieerde instellingen en treshold worden bepaald, evenals het aantal en type uitgegeven ALERTS. Ons doel is om uw verkoop-ROI te maximaliseren door ervoor te zorgen dat uw veldteams prioriteit geven aan de meest winstgevende taken.

Toepassing:

  • Phantom-voorraad
  • Slechte naleving van promoties
vierde

MEASURE

MEASURE evalueert het succes van verkoopactiviteiten op macro- en microniveau met behulp van test-/controletechnieken of op regressie gebaseerde technieken. MEASURE biedt een robuust raamwerk voor het bijhouden van prestaties en het creëren van inzichten. Met outputs kunt u de verkoopimpact en ROI bekijken per verkoopgebied, individuele verkoopmedewerker, per dag, indien nodig per product. Uitvoer wordt geleverd via dynamische dashboards en dagelijks ververst (als de gegevens dit toelaten). In het geval dat er geen verkoopgegevens beschikbaar zijn, hebben we een reeks technieken om de evolutie in merkaffiniteit, aandeel in de portemonnee en aandeel in het schap te meten.

Toepassing:

  • Retail uitvoering
  • Buitendienst
  • Mediapromoties
  • Evenementen
zesde

PREDICT

PREDICT omvat een reeks voorspellende analysetechnieken waarmee uw verkoopmedewerker verborgen inzichten of toekomstige kansen kan identificeren. Dit is een totale bedrijfsoplossing, geen kanaalspecifieke oplossing. Onze voorspellende capaciteiten helpen bij het oplossen van of bijdragen aan een breed scala aan zakelijke uitdagingen.

Toepassing:

  • Voorspelling van toekomstige voorraad- en verkoopwaarschuwingen
  • Voorspellen welke klanten de meeste omzetgroei zullen opleveren Inschatten welke promoties de beste ROI zullen opleveren
  • Voorspellen wanneer een prospect waarschijnlijk uw product/dienst zal kopen
vijfde

IMAGE ANALYTICS

Onze IMAGE ANALYTICS-functionaliteit biedt mogelijkheden om de nauwkeurigheid van het vastleggen van gegevens te verbeteren, invloed/in-call-acties te meten, gegevens te verzamelen voor grote aantallen SKU's, waaronder producten van concurrenten, en de vervolgactiviteiten van de workflow te automatiseren. Elk Client-model is gebouwd met behulp van real-world afbeeldingen en evolueert continu door middel van machine learning. We combineren SKU-detectie met andere gegevensbronnen om inzicht en analyse te bieden. Elk IMAGE ANALYTICS-model is op maat gemaakt om te voldoen aan de specifieke vereisten van de klant met een focus op het volgende:

  • Naleving en beschikbaarheid – SKU-detectie
  • Actie door middel van foto’s – Resultaten geanalyseerd om een ​​aanbevolen actie te creëren
  • Competitor Insight – Berekening van Share-gegevens
  • Positionering – Bepaal de schappositie en de nabijheid van andere artikelen
zevende-1

Retailmotus

Onze data verzamelingstool die is gebouwd op het Salesforce-platform, stelt verkoop- en merchandising teams in staat toegang te krijgen tot specifieke winkel doelstellingen, verkoop hulpmiddelen te bekijken en alle relevante gegevens en afbeeldingen te verzamelen om activiteiten in de winkel te ondersteunen. De tool stelt verkoopteams in staat om prioriteit te geven aan acties in de winkel en maakt boeiende en verkoopgerichte gesprekken met besluitvormers mogelijk.

Naast Field Sales wordt retailmotus gebruikt door telefonische accountmanagementteams om relaties met retailers op te bouwen en te onderhouden om veldbezoeken aan te vullen, in promoties te verkopen of kansen te kwalificeren. Retailmotus is modulair in ontwerp en geconfigureerd om te voldoen aan klant- en kanaalspecifieke vereisten. Standaardconfiguratie van modules wordt doorgaans aangevuld met aangepaste ontwikkeling om te voldoen aan de op maat gemaakte behoeften van de klant.

Waarom retailmotus:

  • Modulaire aanpak voor implementatie op maat
  • Flexibiliteit – Maatwerk & productmix
  • Aansluiting & integratie van meerdere databronnen
  • Toekomstgerichte focus – Door de klant beïnvloed stappenplan
tweede

The CPM Group of Companies

We stellen je graag voor aan de bedrijven in onze CPM Group of Companies
ACTiON-Logo_Yellow

Introducing ACTiON – van CPM

In een wereld waar de consument een perfecte integratie met de digitale wereld verwacht, sluit jij hier straks perfect op aan. Of het nu gaat om persoonlijk advies, productpresentatie, training of klantenservice – ACTiON is dé video-oplossing. Dankzij getrainde media experts, een AV-kit en branded live studio’s is ACTiON het nieuwe go-to v-commerce platform. De consument kiest de tijd en plaats, jij regelt de ultieme online merkervaring.