Service van het hoogste niveau is tegenwoordig fundamenteel voor de juiste Customer Service Strategie!
Voor vele bedrijven is het een uitdaging om klantvragen efficiënt te managen, het juiste advies te verstrekken en klachten netjes af te handelen. De klant verwacht tegenwoordig, dat dit via verschillende kanalen mogelijk is en dat er direct een antwoord komt. Dit is precies waar CPM het verschil kan maken, de volledige Customer Service kan bij ons worden uitbesteed. Wij hebben een expertise ontwikkeld in het overname proces van een interne of externe klantenservice, ook als het om meerdere landen tegelijk gaat.
Onze goed opgeleide klantenservice medewerkers leveren een omnichannel klantenservice voor zakelijke of particulieren klanten via telefoon, e-mail, sociale media en live chatkanalen; in 92 verschillende landen! Om welke Customer Service activiteiten het ook gaat, onze focus ligt op het leveren van een geweldige klantervaring, om zo de klanttevredenheid te verhogen en merkloyaliteit te creëren.
CPM’s Technical Support Teams are there in a customer’s moment of need to deliver a knowledgeable, trustworthy and professional service; all with a customer-service oriented approach.
With a language coverage spanning EMEA, Americas and Asia Pacific; CPM’s multi-lingual customer support specialists provide international customer service support across 26+ languages.
Effectively managing customer queries, advice, consumer complaints and cases, all whilst doing so in the customer’s preferred communication channel can be a huge challenge for many brands.
We gebruiken cookies om u de beste online ervaring te geven. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.
When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.
These cookies are essential in order to enable you to move around the website and use its features. Without these cookies basic services cannot be provided.
These cookies allow the website to remember choices you make (such as your user name, language or the region you are in) and provide enhanced, more personal features. These cookies can also be used to remember changes you have made to text size, fonts and other parts of web pages that you can customize. They may also be used to provide services you have asked for such as watching a video or commenting on a blog. The information these cookies collect may be anonymized and they cannot track your browsing activity on other websites.
These cookies collect information about how visitors use a website, for instance which pages visitors go to most often, and if they get error messages from web pages. These cookies don’t collect information that identifies a visitor. All information these cookies collect is aggregated and therefore anonymous. It is only used to improve how a website works.
These cookies are used by Youtube, Google, Twitter, and Facebook to deliver adverts that are relevant to you and your interests. They are also used to limit the number of times you see an advertisement as well as help measure the effectiveness of the advertising campaign.