Services
Customer Experience
Bij ons staat de consument centraal!
De consument is het middelpunt van alles wat wij doen.

Onze eerste lijn klantspecialisten zijn experts in het luisteren, samenwerken en ondersteunen van consumenten. Bij CPM gaan we verder dan klantenservice activiteiten. We gaan voor een service van het hoogste niveau en maken een persoonlijke connectie met consumenten, waardoor we de merkbeloftes van onze klanten nakomen.

 

CPM's Customer Experience Centers zijn jaarlijks goed voor meer dan 27 miljoen contactmomenten wereldwijd. We zijn actief in 92 markten in 26 verschillende talen. Onze Customer Experience teams zijn het verlengstuk van de interne organisatie van onze klanten. Dit kan variëren van klantenservice, order administratie tot technische helpdesks. Alles is gericht op klanttevredenheid en relatieontwikkeling om zo consumenten aan een merk te binden.

 

Onze online serviceteams bevinden zich uiteraard ook op sociale media. We beheren online communities en faciliteren chats met technische ondersteuning. Van sterke verkoopondersteuning via online orderbeheer, orderregistratie en betalingsverwerkingsservices, CPM levert complete online oplossingen voor een geweldige Customer Experience.

Een greep uit onze services...

Case studies

Kennismaken?

Can we contact you in the future?Enquiry today onlyNew products and servicesMarketingNewsletterNews and updatesJobs

Vind een Sales Oplossing



WATCH OUR SHOWREEL
CPM JOBS
Top