Skip to content

De uitdaging

FMCG-fabrikanten investeren veel in winkelacties. Maar het is moeilijk om te weten of deze acties effectief zijn. CPM helpt daarbij.

Onze aanpak

CPM's aanpak is anders dan traditionele fieldmarketing. We combineren verschillende diensten om je resultaten te verbeteren.

Met AXIS Insights en CPM's expertise:

  • Inzicht in welke interactie het hoogste rendement oplevert
  • Effiencienter plannen van winkelbezoeken
  • Optimaliseren van de uitvoering in de winkel
  • Inzicht in de impact op de verkoop

We nemen geselecteerde winkels een ruim aantal weken onder de loep. We voeren activiteiten uit zoals; het plaatsen van promotiemateriaal, het detecteren en opvullen van lege schappen en het controleren van schapkaarten. We rapporteren middels ons eigen CRM RetailMotus gedetailleerd over de resultaten.

Bovendien hebben we de mogelijkheid om historische en actuele verkoopgegevens te analyseren met behulp van een regressieanalyse. Dit is een statistische methode om verbanden tussen variabelen te vinden. Zo weet je welke acties in welke winkels het meest effectief zijn.

Resultaat

Met CPM's aanpak:

  • Zorg je voor een betere uitvoering van winkelacties
  • Ontvang je nauwkeurige rapportages
  • Behaal je een hoger rendement voor elke winkelactie

Wil je weten hoe CPM jou kan helpen? Vraag dan nu een gesprek aan!

CPM_CULTURAL_SUPPORT_Inclusive_BW_RGB_WEB_LARGE
Geen updates meer missen?

Ontvang het CPM nieuws direct in jouw mailbox