Informatie die je in staat stelt je relatie met je retailers te verbeteren, wat direct tot verbeterde resultaten leidt.
Met onze mystery visits gaan we verder dan alleen in-store bezoeken. We helpen de consumer experience te verbeteren door het consumentengedrag te analyseren. Dit kan via onze crowdsourcing oplossing CPMgo, via gertainde fieldteams of online.
We gaan zelfs zo ver dat we online chats en andere social media monitoren, zodat we deze kunnen vergelijken met de sales resultaten. Zo kunnen we helpen bij het kiezen van de juiste verkoop strategie óf kunnen we de impact van een bestaande sales campagne meten.
Of je nu een uitgebreide audit wilt, consumentengedrag in kaart wilt brengen, NPS scores of Retail compliance wilt meten, bij CPM is alles mogelijk. Samen bepalen we de strategie en services die het beste aansluiten bij jullie visie en merken.
Een greep uit onze services...
Case studies
Kennismaken?
Vind een Oplossing
Sitemap | GDPR Privacy Policy | Terms of Use | Cookie Policy
© CPM 2021 Web Design by Origin
When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.